Selamat Hari Raya Idul Fitri 1436H

Selamat Hari Raya Idul Fitri 1436H

Isnin, 31 Ogos 2015

PELANCARAN KELAB KUDA PERANG PAS KAWASAN KULIM, KEDAH

Isnin, 31 Ogos, Pelancaran Kelab Kuda Perang, peringkat PAS Kawasan Kulim Bandar Bharu, sempena program Jalinan Mesra PAS. Semoga diberkati Allah SWT.







2 ulasan:

  1. Bismillahirahmanirahim.... Salam buat akhi dan mohon salam buat ahli PAS yang terus beristiqoamah walau pun di fitnah di semua penjuru tetapi pejuang sejati menganggap itu hanya asam garam dalam perjuangan yang tidak akan tergugat sedikit pun dengan fitnah-fitnah bani Melayu yang mengaku Islam yang mana hakikatnya mereka hanyalah alat buat musuh Islam.

    Tn Haji... di sini saya memohon buat Tn agar dapat membantu saya yang telah dianaiya oleh pihak polis yang telah me,buat tuduhan berat di mana saya dengan bersaksi Allah dan alam ini ti di tuduh memiliki dadah yang mana saya langsung tidak mengetahui akan gegala tududhan mereka. Saya bukannya kaya kerana saya hanya hidup cukup makan. Lebih 40 tahun saya bersama PAS dan saya tidak pernah meminta malah saya memberi semampu saya bersama dengan tulang 4 kerat. Saya di jamin keluar pun atas ikhsan dari beberapa hamba Allah yang sanggup mengumpul sehinggakan ada yang bergadai untuk menjamin saya sebanyak RM4,800. Kes saya akan disebut semula pada 14/7/2016 dan kepada sesiapa yang sudi menyumbang atau adan yang ingin memberi bantuan guaman amat saya hargai. di sini saya lampirkan no. akaun BSN... 08243-41-00003858-6 dan maybank... 158462-043526 dengan nama Said Mohamad Sini Mohamed. Kes akan di adakan di Mahkamah Seksyen 3 Ipoh Perak. Segala sokongan dan bacaan Yasiin dari SAR anak-anak yakin hanya Allah dapat membalasnya. Semoga segala penaiyaan terhadap saya akan saya tuntut di padang Mahsyar... insyaallah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. terlupa untuk memapaprkan no. hp saya iaitu 011-24379141.

      Padam